CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

ah sue_2ya's followers

About ah sue_2ya

My Photo
ah sue_2ya
Miri, Sarawak, Malaysia
♥ Simple ♥ Hard to trust people ♥ Last minute person ♥ Talkative ♥ Love to make friends ♥ LOYALTY ♥ Hate backstabber ♥ Addicted to RED colour...ice-cream...chocolate.. "diz is my territory..dun try to make a mess" "haters hate me coz i have what they don't"
View my complete profile

Sunday, February 13, 2011

Sejiwa Senada

assalamualaikum and hola kawan2...rasanya dah lamak aku sik update blog aku tok...ada la mok dekat 2 kurun...ekekeke...entry aku kali tok tentang program Sejiwa Senada nok diadakan di Miri 21 Januari 2011 hingga 23 Januari 2011....aku sik ketinggalan pergi ke sia...bukan apa...dah kotan gilak boring masa ya dok kat rumah menganggur...sebab ya la aku pergi...hehehe...

program Sejiwa Senada tok program "Kerajaan bersama Rakyat"....lam program tok sidak jabatan2 kerajaan akan bagi serba sedikit info nok kitak orang sik tauk selamak tok...boleh dikatakan interesting la juak program tok..nok best nya ada e-praduan...hadiah utamanya peti sejuk ngan televisyen....tok pun penyebab utama aku gi kat sia...konon mok dapatkan peti sejuk ya tek...
(rinduk ati orang ya bha mok menang)
**shh..diam ko eh...aku tauk la aku sik menang...huhuhu**



sik menang sik apa...pa boleh buat sik ada rezeki juak bha...soalan pun susah...aku gi kat setiap booth bukannya baca tol2 suma info ya...hahaha...yang penting aku ambik cop jak dari sidaknya....:p
syarat2 masuk e-peraduan ya kenak mintak suma cop dari jabatan2 ekot nok ada lam borang ya...setiap borang lain2 booth yang ditetapkan...then bok dapat jawab soalan..mun sik lengkap cop iboh mimpi lok mok jawab soalan k.....huhuu


tok antara pix2 yang aku ambk....

 boyak(buaya) tok sik boleh dipegang...denga kata tok bena pun and dah diawet jadi kedak tok....




 tok pix berangan mok jadi peguam...baju nok aku pakey ya baju peguam....
ada gaya kedak peguam sik??ekeke...
(perasan indah ko ya eh)
**suka ati aku la...ada aku kesah??hahaha**




baju nok aku pakey tok baju peguam mahkamah syariah...pakaian lengkap sekali dengan bertudung....





0 comments:

Post a Comment

HIM to HER

click...click...click...