CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

ah sue_2ya's followers

About ah sue_2ya

My Photo
ah sue_2ya
Miri, Sarawak, Malaysia
♥ Simple ♥ Hard to trust people ♥ Last minute person ♥ Talkative ♥ Love to make friends ♥ LOYALTY ♥ Hate backstabber ♥ Addicted to RED colour...ice-cream...chocolate.. "diz is my territory..dun try to make a mess" "haters hate me coz i have what they don't"
View my complete profile

Sunday, December 26, 2010

HARTA adalah PNC

hari tu aku buat 'blogwalking'...saja jalan2 tengok blog orang...baca2 info nak tambahkan ilmu...
ramai jugak blogger2 baru....ramai yang buat blog meluahkan perasaan diri sendiri...kisah hidup mereka..aku rasa tak salah berkongsi2 cerita...aku sendiri pun buat blog yang mengisahkan kehidupan aku...hari tu aku terbaca satu blog...budak ni cerita lah barang2 yang dia tak boleh tinggalkan contohnya handphone, camera, and so on..ni yang nak dijadikan cerita...

 (Image: Google Image)

 (Image: Google Image)

tak salah nak berkongsi cerita...tapi...cuma satu aku nak ingatkan...buat semua dan diri sendiri khasnya...jangan sekali2 bagitahu harta2 yang kita ada kat dalam blog...manusia ada bermacam2 sifat...rambut sama hitam tapi hati lain2...so be careful ya kawan2..kalau dah cerita semua harta benda yang kita ada..nanti ada yang akan ambil kesempatan....kerana WANG/HARTA manusia boleh berubah...SAYANG jadi BENCI....BAIK jadi JAHAT...JUJUR jadi BELOT...dan bermacam2 lagi...

ini sekadar nasihat...mintak maaf yer bagi yang terasa..tak terniat pun nak menyinggung perasaan sesiapa....

Note:
Sesungguhnya harta itu sebaik-baiknya PNC (Private & Confidential)...untuk keselamatan yer kawan2...:)

~Sharing is Caring...Caring is Loving...Loving is Everything~


0 comments:

Post a Comment

HIM to HER

click...click...click...