CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

ah sue_2ya's followers

About ah sue_2ya

My Photo
ah sue_2ya
Miri, Sarawak, Malaysia
♥ Simple ♥ Hard to trust people ♥ Last minute person ♥ Talkative ♥ Love to make friends ♥ LOYALTY ♥ Hate backstabber ♥ Addicted to RED colour...ice-cream...chocolate.. "diz is my territory..dun try to make a mess" "haters hate me coz i have what they don't"
View my complete profile

Thursday, April 14, 2011

DULU dan SEKARANG

erk~...3 ??? biar betul?? 3??belek lagi dan belek lagi...bukan DULU da 4 ka....belek lagi..tak puas hati..memang SAH ada 3 ja....(T_________T)...nak taw pa yang da 3 tu??? ni dia....

Apollo
yup...coklat Apollo SEKARANG dah da 3 batang ja...aku ja yang ketinggalan zaman..tak taw..(nampak beno lama tak makan Apollo)....huhuh...lama dah tak makan...aku pun bantai la Apollo tu...tiba2 aku rasa cam lain...napa rasanya tak seindah DULU???Apollo dah tukar resipi ka???or perasaan aku ja tu??bukan nak cakap Apollo ni tak sedap yer kawan2 cuma rasanya different dari zaman aku kecik2 DULU....aku rasa bukan Apollo ja...cik ChokiChoki pun dah different dengan yang dulu....


SEKARANG cik ChokiChoki dah da 2 flavours....chocolate...and chocomilk...2 2 aku pernah rasa...rasanya MANIS...tak macam DULU...aku selalu tanya diri sendiri...napa semua tak sama cam DULU???ni disebabkan resipi bertukar atau citarasa aku dah berbeza...al-maklum la....sekarang dah berusia sikit..bukan dah tua ok..BERUSIA ja...perasaan tu tak sama cam zaman kegemilangan kecik2 DULU...hukhuk...DULU jugak yang dikenang...(T_____T)


tu soal rasa..SEKARANG soal harga pulak..dulu Apollo(gambar di atas) 20sen/packet da 4 batang...SEKARANG 30/packet da 3 batang...sob3....cik ChokiChoki pun sama...dari 10sen..naik 20sen...SEKARANG da yang jual 30sen...(T_____________T)


bukan tu ja...keropok mamee doraemon(tak taw nama keropok) pun naik harga...DULU 10 sen...SEKARANG 30sen...saiz tetap sama...tak naik2...

ni baru SEKARANG...akan datang tak taw pulak berapa harganya....




2 comments:

Anonymous

Tauk x gine mok polah sambal keropok doraemon ya? Tauk x sambal nak kedak kicap ya?

ah sue_2ya

sambal kopok doraemon??gney upa ya??

Post a Comment

HIM to HER

click...click...click...